8 sierpnia 2018

Back in business...

Witam, cześć i czołem.

Minęło ponad dwa lata, odkąd popełniłem tutaj ostatni wpis.

Przyczyną tego stanu rzeczy były oczywiście narodziny drugiego dziecka i związane z tym zwiększone (znacznie) obowiązki rodzicielskie. Jako że mieszkamy w pewnym oddaleniu od naszych rodzin,  cały ciężar opieki spoczął na naszych barkach.

Ale jak widać, dajemy radę i mogę znów pomyśleć o sobie i swoim hobby.

Przez ten czas zerkałem na niebo od czasu do czasu, prenumerowałem Astronomię... i w zasadzie tyle. Sprzętowo też wszystko zostało po staremu. Posiadam Columbusa 16 cali i lornetę TS 25x100.

Wracając do Bloggera zauważyłem, że większość oglądanych wpisów dotyczy właśnie wspomnianej lornety. Postanowiłem wiec, że skupię się na obserwacjach lornetowych,  które zainteresują większą część czytelników.

Zaglądajcie tu częściej, wkrótce pojawią się relacje z obserwacji.

Pozdrawiam
Wojtek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz